Comgarden

Mitä ihmettä tekee viestintäsuunnitelmalla?

Mitä laiva tekee navigaatiovälineillä tai suunnistaja kartalla? Ei tietysti välttämättä mitään, mutta hyvähän sellainen olisi olla. Yritys myös seilannee enemmän tai vähemmän tuuliajolla, mikäli sen viestintä ei perustu suunnitelmallisuuteen ja sovittuihin strategioihin.

Viestintäsuunnitelmalla määritetään yritykselle ainakin seuraavat asiat:

  • Ydinviestit
    • kertovat tiiviisti ja houkuttelevasti yrityksesi liiketoiminnasta)
  • Kohderymät
    • esim. nuoret, keski-ikäiset, yhteiskunnalliset tahot, media, viranomaiset)
  • Kanavat
    • printti (esim. sanomalehdet, aikakauslehdet)
    • digi (esim. some, www)
  • Tavoitteet
    • niiden seuraaminen ja mittaaminen
  • Roolit ja resurssit
    • kuka tekee, mitä tekee, milloin tekee – ja kenties tärkeimpänä: MIKSI TEKEE?

Hyvä ja laadukas viestintäsuunnitelma tukee yrityksen jokapäiväistä liiketoimintaa.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Tule käymään

Ota yhteyttä

Comgarden Oy
2812218-1

Kauppakatu 28 A 1 
40100 JYVÄSKYLÄ

Puh. 0505607293

info@comgarden.fi

Seuraa meitä facebookissa