Kriisiviestintä
comgarden_communication_jungle

Kriisiviestintä

Kriisiviestintää tarvitaan yleensä organisaatiota kohtaavissa kohuissa tai kriiseisssä. Kohuissa organisaation maineeseen kohdistuu uhka, kun taas kriisissä on kyse henkilö- tai omaisuusvahingoista. Molempiin on syytä varautua, sillä tilanteen ollessa päällä harkittujen ja suunnitelmallisten toimenpiteiden rakentaminen sekä toteuttaminen on haastavaa.

Pikaohjeet: miten toimia kohun tai kriisin kanssa?

  • Kohuja/kriisejä voi olla vaikea, jopa mahdotonta hallita – ole siis mukana siellä, missä sidosryhmätkin
  • Ennakoi mahdollisia tilanteita jo etukäteen
  • Tee kriisiviestintäsuunnitelma ja pidä se ajan tasalla
  • Simuloi erilaisia kohu-/kriisitilanteita
  • Hyvä maine tuo puskuria – muista viestiä myös positiivisista asioista aktiivisesti!
  • Reagoi heti. Ulostulot kuitenkin harkitusti ja vain faktojen kanssa
  • Kaikesta saa nykyään screenshotin, käyttäydy sen mukaan
  • Julkiset ulostulot vain yhden tai muutaman henkilön kautta

Katso myös tiivistelmä kriisiviestinnän koulutuksestamme!

Yrityspalveluseteli

Comgarden Oy on Business Jyväskylän yristyspalvelusetelin palvelutuottaja. Seteli on tarkoitettu kaupungin alueella toimiville pienille ja keskisuurille yrityksille, joiden kotipaikka ja/tai kiinteä toimipiste sijaitsee Jyväskylässä. Seteliä ei myönnetä asunto- ja kiinteistöyhtiöille eikä sijoitusyhtiöille.

Yrityssetelin arvo on 5 000 euroa, josta yritysten omavastuuosuus on 20 %. Setelin myöntämisestä päättää Jyväskylän kaupungin elinkeinoyksikkö. 

Lue lisää

Setelillä tuettavia palveluteemoja ovat:

  • myynti ja markkinointi
  • kansainvälistyminen
  • yrityksen strategia ja johtaminen

Lisätietoja:
Sami Kolsi
050 560 7293
sami.kolsi@comgatrden.fi

 

Tule käymään

Ota yhteyttä

Comgarden Oy
2812218-1

Kauppakatu 28 A 1 
40100 JYVÄSKYLÄ

Puh. 0505607293

info@comgarden.fi

Seuraa meitä facebookissa